Plattelanders

Het plattelandersgezin Van Bergeijk is medio augustus 2007 naar Amerika verhuisd...

maandag 28 januari 2008

Kletsnat en ijskoud

Vandaag hebben Marieke en ik bij de kreek gespeeld. De kreek was bevroren, maar het ijs was al een stuk weggedooid. We hadden een spelletje gespeeld. Het buurmeisje, Anna gooide iets in een wak en toen moesten wij het pakken. Maar toen was John, het buurjongetje ijsblokken aan het stuk maken en daardoor viel ik in het water. Het water was een klein beetje koud. Gisteren was ik er ook al tot mijn knieeen doorgezakt. Marieke was er gisteren en vandaag ook al doorgezakt. Marieke moest stukken ijs pakken van Adam, maar het ijs was zo dun dat ze erdoor zakte.
Ik heb ook bij het buurmeisje gespeeld.

Op school leer ik boekjes lezen. Ik heb twee librarybooks, dat zijn bibliotheekboeken. Een van Cinderella (Assepoester) en een van een vosje. We hebben een hele leuke bibliotheek in school. In de middag ga ik in de bibliotheek, soms lezen ze voor en soms mag je zelf lezen of boeken omruilen.

Geschreven door Laura.

Hanneke: op de foto ging alles nog goed. Blij dat ze morgen weer naar school gaan.....

Geen opmerkingen: