Plattelanders

Het plattelandersgezin Van Bergeijk is medio augustus 2007 naar Amerika verhuisd...

woensdag 10 oktober 2007

Webloggebruik


Even wat praktische punten over het gebruik van het weblog.
Omdat de informatie op het weblog openbaar is, schrijf ik niet over persoonlijke, gevoelige onderwerpen. Veel lezers weten van de moeilijke omstandigheden in onze familie, hierover heb ik telefonisch, per e-mail of skype kontakt. Gelukkig heb ik, samen met Sarah, vorige week mijn moeder, vader en wat verdere familieleden kunnen bezoeken en Jaap is zondag op bezoek geweest.

Links op het weblog zijn een paar favoriete links te vinden. Via de eerste link is te lezen over onze broer en schoonzus die leven en werken in Mali. Via de andere links is informatie te vinden over de vlag van Kansas, de melodie (smartlap) en tekst van het volkslied van Kansas (idylisch). Volgens Jaap moet ik niet nationalistisch worden...... Ik vind het leuk om uit te vinden waar we nu eigenlijk terecht zijn gekomen en deel die informatie graag met anderen (na 10 jaar onderwijservaring ben ik een beetje belerend?).
Voor lezers die uitsluitend geinteresseerd zijn in ons wel en wee: binnenkort een stukje over de container die gearriveerd is en hoe je een rijdende grasmaaier van slechts 100 dollar aan de praat krijgt.......de blauwe dampen zijn inmiddels opgetrokken en het gras gemaaid.

Op de foto het lievelingetje van de familie.

Geen opmerkingen: