Plattelanders

Het plattelandersgezin Van Bergeijk is medio augustus 2007 naar Amerika verhuisd...

donderdag 1 april 2010

Hoog te paard.....



Een lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan: we hebben een paard gekocht.....in de uitverkoop voor $50......

Het edele dier is gemaakt van autobanden en maakt grote zwaaibewegingen aangezien Jaap 'm aan de hoogste boom heeft opgehangen. Van observeren alleen krijg ik al een draaierig gevoel in mijn maag.

Maar begin juni gaan Marieke en Laura echt te paard: ze gaan op 'paardenkamp'. De afsluiting is voor de hele familie: een show wordt opgevoerd en er wordt op ons gerekend voor de barbeque...
De kampen worden georganiseerd door de kerken, dus ook aandacht voor bezinning. De kerk in Hesston sponsort jeugd die op kamp gaat.....

Adam heeft gekozen voor 'Natural Genius', een eco- kamp: op fossielenjacht, uit 'vissen', insekten/vogels/zoogdieren/sterren bestuderen en leren over eco-systemen. Een nachtje buiten onder de sterren, kampvuur, zwemmen, kano varen enzo. Verder aandacht voor 'vergeten zeewezens' en a few unexpected things about yourself..... Interesting, nietwaar?


2 opmerkingen:

Anco & Ewien van Bergeijk zei

Leuk, wou dat ik mee kon op kamp ;)

Anoniem zei

hey marieke adam sarah tim laura jaap en hanneke berghijjk! (weenie hoe je bergh... schrijft :-D)
hoe gaat het daar met jullie?
ik heb geprobeerd te skypen maar dat lukte niet.. <:-( dat kamp lijkt mij gaaaaaaaaaaaaaaaaaf
ik zou mee met ponykamp willen!
hinnik!
100 percent horse feak...

PS: marieke ben jij nu ook paardengek?

hinnikjes marissa