Plattelanders

Het plattelandersgezin Van Bergeijk is medio augustus 2007 naar Amerika verhuisd...

woensdag 20 februari 2008

Stinkdier


Hallo beste weblezers...


Ik, Marieke, vind het ook leuk om op het weblog te schrijven, dus ik doe dit stukje.

Sarah heeft ook weer iets nieuws dat is namelijk... raad je het? kruipen natuurlijk, de eerste keer dat ze het deed was op 12/2/08 dus we moeten het traphekje nu echt gebruiken.

Op school bij mij en Laura is het heel anders geworden want wij hebben een palmboom in onze klas hij is gelukkig maar nep en er hangen kaartjes aan met de letters van het alfabet. Dus het is een woordboom.


Dus nu is het Sarah's beurt, wel Sarah, wat heb jij te vertellen, attatoemi, mmm Saar, dat is dus niet veel nieuws. Ik, Marieke, ga weer verder ik heb niet echt veel te vertellen maar goed.


Zaterdag was de beek veel hoger, een meter hoger dan anders. Daarvoor had het geregend en de sneeuw was gesmolten. Zondag was het alweer gezakt. Vandaag is er een scunk (stinkdier) in de tuin geweest, want het stonk verschrikkelijk!
Bye, Marieke.

Geen opmerkingen: