Plattelanders

Het plattelandersgezin Van Bergeijk is medio augustus 2007 naar Amerika verhuisd...

donderdag 1 juli 2010

HAPPY BIRTHDAY....


Ik was erg verrast met de map met persoonlijke A-4 tjes die ik voor mijn verjaardag kreeg! Echt leuk, had ik helemaal niet verwacht. I really appreciate it!
Voor de gelegenheid een heerlijke kwarktaart gemaakt, ook de buren zijn dol op deze 'yoghurt pie'.

Komend weekend viert Amerika feest vanwege Independence Day, 4 juli. Het is een nationale feestdag omdat in 1776 de onafhankelijkheidsverklaring (dertien kolonies stemden voor onafhankelijkheid van het Koninkrijk Groot-Britannie) getekend werd. Er komt nu vuurwerk aan te pas. Vuurwerk mag alleen buiten verkocht worden onder een tentdoek, dus her en der verrijzen feesttenten. Zo ook aan de overkant van onze straat. Voor ons een rare gewaarwording om op een snikhete zomerdag vuurwerk af te steken.

Verder zijn we dankbaar voor de air-conditioning, want 35 graden is hier peanuts.....

Nog een foto van de hele fam.


1 opmerking:

annette zei

Leuk om jullie verhalen te lezen. Wij wonen in gouda en kennen jullie vader wel ( opa van der Hoek)Uit de kerk (ger.gem Gouda)
Wij zijn op vakantie in Canada geweest en ik lees graag emigratieverhalen. Zodoende kwam ik op jullie website. Wat voor werk doet je man in de VS?
Vriendelijke groet, Annette van Kleij.